yaman

"Ni hade inte setts på en natt? men ni längtade livet ur varandra?
Du verkar ju helt störd
hoppas ni inser att förhållanden inte baserar sig på att träffas varje dag."

Jag citerar från en anonym person från sandras blogg.

Själv kallar jag det inte stört, från min egna sida ser jag det som att jag har hittat min stora kärlek. Så varför ska ni klaga på de när det är mitt och sandras liv det handlar om? Om jag och sandra vill träffas varje dag är det vårat val. Om vi längtar efter varandra efter bara en natt ser jag oss som lyckliga. Jag har hittat den som jag vill vara med varje dag och som jag längtar efter direkt efter jag lämnat henne eller direkt efter jag lagt på luren när vi har pratat i telefon. Är det fel att älska en människa så mycket? Tro det eller ej men det är min ursäkt, jag är fruktansvärt kär.

Ps, sandra jag har inte sett dig på en natt och jag längtar livet ur dig

älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: C

Jag vet exakt hur det känns, är man riktigt kär så är man, och då längtar man efter varandra så fort man skiljs åt. Tycker inte heller det är något fel med det, kör på bara ;)

2009-03-24 @ 22:24:56
Postat av: Anonym

hej.

Ja det är härligt att vara kär men tänk på att vårda kärleken, och att de e bra att sakna varann. Dessutom får man aldrig glömma sina vänner. dom är dom enda man har kvar när det skiter sig. inget varar föralltid hur mycket man än vill, spec inte om man ses hela tiden. då tröttnar man på varann o börjar bråka



// Sanna

2009-03-25 @ 12:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0