I väntan på skolan ska sluta.

Hej idioter! Sitter i skolan börjar halv elva och klockan är jättelite. Väntar på att få komma hem och lägga mig och svimma i sängen. Har dock fotbollsträning och lekamedsandratid så jag kommer bli helt utpumpad. Men det är så det ska vara!
Jag förstår att ni saknar mina galna inlägg men jag är en ny man som inte slösar bort så mycket av mitt liv längre på denna dator. Dock finns det tillfällen jag gör det ändå. Vad har då hänt i mitt liv på sistone!? fråga och ni får svar på vad ni vill. Nu dags för att logga ut och göra min engelskaläxa. Oj vad duktig du är Philip.

HEJHEJ

Kommentarer
Postat av: Angelica

kopiera från internet, det är bra! ;)

2009-03-05 @ 17:19:27
URL: http://blondiecake.blogg.se/
Postat av: philip

NOT!

2009-03-06 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0