sjuuk!

Kände igår att hostan började komma, skippade därför fotbollen och snodde med mig sandra hem till mig. Jag har fått en ny säng som jag aldrig sovit i utan väntat på att jag o sandra skulle kunna inviga den tillsammans. Började känna mer och mer i ryggen att jag var sjuk, ingen annan som gör de? Pappa hånade mig hela kvällen för mitt hostande. Men han fick som han teg när jag visade honom febertermometern. Efter en natt utan knappt någon sömn vaknade jag bredvid plutten som knappt heller fått någon sömn efter mina vilda rörelser under natten. Gjorde en galen frukost på sängen till sandra, tyvärr fick hon inte  min special! jag har aldrig gjort den men tror den kan bli galen! Den förtjänar du!

Tror dock jag har smittat sandra så det blir nog en lång sjukishelg. Men det kommer bli mysigt det också :)

tjupp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0