Lördag hos diktatorn martin.

Sandra färgade håret i en rasande fart medan jag fick en blond och en mörk slinga i mitt hår. Man måste ju testa sig fram lite i livet. Svärfar min sa att jag var en fjolla och gick sedan och tittade på mamma mia. Kände mig direkt lite manligare då.
Jag och sandra var fina i håret och jennie blond som alltid. Åkte mot rotebro gjorde vi för att hoppa in i martins hus. Martin satt och höll om en liten flicka medan johan var glad som alltid. Chips bjöds det på. Sandra stod för ostbollarna. Vilken kanon kväll! När vi väl kommer till filmvalet så är det ju självklart gästerna som ska få välja. Men nejnej inte när martin är med. Då ska självklart han välja. En liten skräckfilm blev det. Johan var rädd och krama om mig hela kvällen. Martin pissa på sig och sandra och jennie låg bakom soffan. Endast philip var kvar modig och stridslyten. Filmen var inte den bästa och sedan kom musiken fram. Johan spelade och sjöng, fröjd för öronena. Klockan tickade på och pratet flög på. Halv 2 var det dags att kila hemåt. In i bmw:en vi hoppa, jaa ni hörde rätt bmw. På direkten var vi hemma hos sandra där vi åt godis och tittade på tv. Somna gjorde jag innan alla andra och fick tydligen en cpryck i sömnen. Ajajaj mamma snart har du en invalid son.

Nu står mamma i farstun klar med maten, bäst jag går dit och äter lite innan bror min svullar till de.

Ha en bra kväll alla goda läsare!

// Fillefjong

Kommentarer
Postat av: den bästa

ts det var jag som var modigast..!

och du.. du svarar fel på ditt egna namn tom, PHillefjong aka nörd

2009-01-26 @ 21:56:02
Postat av: Anonym

STAVAR HETER DET FÖR FAN!

2009-01-28 @ 17:51:52
URL: http://hesselgrens.blogg.se/
Postat av: den bästa

hoppsan, jag erkänner mitt misstag :)

2009-01-28 @ 21:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0