hejhopp

4 månader med hjärtat igår, helt underbart. Vi åkte till sandra efter skolan och fixade oss. Hoppade på tåget och åkte till den stora staden där vi mötte min svärmor och per. Bjudna på mat blev vi på mongolen. Åt så mycket så jag mådde illa. Galet gott var det! Efter det bar det hem till sandra där vi mös ner i sängen och kollade på tv. Hann med att få ett samtal av Johan. Mycket trevligt! Idag vaknade vi rätt sent och chillade i sägen en stund, gick upp och åt frukost och tog det lugnt. Åkte sedan till väsby för att fixa bilen med andi! Ida hjälpte till en stund fast sen svek hon oss för tv:n. Efter ett bra teamwork fick vi ihop det snabbt! Tack för hjälpen brur!

Nu ska jag äta hemma med min underbara familj för att sedan åka mot sandra för att glutta på film med henne och jennpenn. Fast först ska jag nog plugga lite matte. Har prov på måndag, attans!
Imorn är det jobb det ser jag inte fram emot, men sköna cash blir det. Det behövs!

Nu över till matten!

Over and out!

// FIllefjong <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0