snabb genomgång av helgen.

Började fredagen med fotbollsträning. Fortsatte sedan till sandra, drog till mig och duschade. Efter det rörde vi oss till Olle även kallad Hasse och chillade vilt med alla rotanfolk och märstafolk. Det var fruktansvärt galet.
På lördagen möttes jennie upp och vi drog hem till sandra. Åt underbar mat och sedan drog vi till ida där det bjöds på musik och citron för min del. Efter det drog jag, sandra, jennie och lovisa till afram där ernad och toni också var. VI var där till de sena timmarna. Och drog efter de till sandra och sov. Jag och sandra väckte jennie genom att kasta godis på henne och efter hon somnat om senare mulade vi henne med mina strumpor. sen drov vi till donken för sandras far bjöd :D Rörde oss hem till sandra igen och senda blev det bio och mat i kista. Det var mycket trevligt.

Kanonkul!

// FIllefjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0