skolan

Sitter här och har precis pluggat som en vilde. Tänkte ta och koppla av lite med mitt bloggskrivande. Lite beröm till mig själv som börjat uppdatera rätt ofta nu på sistone. Snart ska jag röra mig mot sigtunahöjden och hämta upp plutten och köra hem henne. Efter det ska jag plugga lite samhäll och kanske skriva lite på slutrapporten av projektarbetet. Sen ikväll är det träning. Fett kul jag är galet taggad. Vi har vår första träningsmatch i helgen men jag kan icke vara med för jag ska jobba :( Vi har en match varje söndag och jag jobbar varannan söndag, det betyder alltså att jag kommer missa varannan. Det suger, dags att säga upp sig! mohaha

Nu ska jag gå och plugga samhäll

// FIllefjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0