yaman

Sorry för min dåliga uppdatering, har inte suttit så mycket vid datorn på sistone. Men ojoj vad mycket annat jag har hunnit med! I söndags köpte jag ny bil, walla det blev en bmw :) Jag har även lekt galet med sandra och har haft fett kul. Hann även med att vara med johan en dag då vi chillade runt i min bil och lekte tunga. Johan och jag har även skapat en galen blogg tillsammans, hoho

Idag ska jag på bio med sandra ida och andy, det ska bli fett kul. Vi ska se låt den rätta komma in och jag hoppas jag blir den rätta;) Jag är även ledig från skolan idag, fett skönt! Ska snart iväg och hämta padre från jobbet för att sedan byta olja på bilen. Skulle egentligen in till bmw och nollställa en oljelampa men det blev flyttat till på tisdag. Nu ska jag ner och äta och sen duscha i varmtvarmtvatten för jag fryser sönder. Milla och maja anfaller mig hela tiden! Känns som dom vill äta upp mig. Men nu ska jag rulla till maten innan jag svälter!

tjuu <3


Kommentarer
Postat av: thorsssssooon

misss uuuuuu! du skulle ju vart med oss förrra helgen! :(

2008-11-21 @ 19:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0