thats life

Känslan när jag är med dig är obeskrivlig, att somna bredvid dig och vakna bredvid dig är det bästa som finns. Du är min lilla prinsessa som jag skulle göra allt i världen för. Vi har bara varit tillsammans i drygt 1½ månad men det känns som jag alltid varit tillsammans med dig och det är just med dig jag vill att det ska vara förevigt med. Jag älskar ditt leénde och ditt skratt är de underbaraste tonerna i mina öron. Din röst du har på kvällen när du är trött, den får mitt hjärta att smälta. Du får mig att smälta, du får mig hel. En dag utan dig känns lång och tråkig. Bara att se dig i en sekund kan rädda min dag. För då hoppar mitt hjärta ett par extra slag. Jag har tur som hittat dig. Jag har tänkt och drömt mycket om hur jag själv velat ha det i ett förhållande, hur jag tycker det ska vara. Hur man ska kunna vara mot varandra. Hjärtat du prickar in allt. Du har prickat in dig rakt in i mitt hjärta och därifrån kommer du aldrig försvinna. Vad som än händer, i alla sitautioner så vill jag att du ska veta att jag älskar dig!


                                       Sandra  <3  Philip
                                               Förevigt
                                                            

Kommentarer
Postat av: Sandra

2008-11-10 @ 19:35:43
URL: http://hesselgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanske ska skriva en kommentar oxå:)

Du är ju bara för underbar min prins älskar dig otroligt mycke och du prickade in massa saker som stämmer på mig med, oh din galet söta underbar idiot<3

2008-11-10 @ 19:37:28
Postat av: den bästa

tacka mig om jag får be ;)

2008-11-10 @ 21:18:42
Postat av: Anonym

TACK

2008-11-11 @ 14:00:42
Postat av: Carro

Gud så gulligt skrivet Fille! Man blir fan rörd även fast det inte är till en själv.

2008-11-14 @ 17:15:46
URL: http://carolinu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0