yes

2 månader igår, helt underbart. De 2 bästa månaderna i mitt liv. Jag menar det verkligen, som med alla förhållanden går de upp och ner och jag verkligen älskar det när det går upp. Jag älskar det när det går ner, jag älskar det alltid. Grejen som gör allt så speciellt med dig att vi är rätt lika i en viss grej, när vi släpper loss och har kul är vi exakt lika oseriösa. Jag tror det inte är många som tycker vi är 18 just då. Det är det absolut bästa med dig, det finns inget bättre och det är aldrig någon som har varit så mycket på det sättet som just du är! Innan vi var tillsammans tittade jag på min syster och hennes pojkvän, dom är har det så sjukt bra i mina ögon. Så ville jag ha de tänkte jag. Jag ser upp till min syster och hon sa hur underbart hon hade de. När jag träffa dig förstod jag hur underbart jag skulle kunna ha det med dig, jag förstod rätt. Jag kommer ihåg förut hur jag läste i din blogg och du beskrev en kille som gjorde dig så galet glad, just den där killen man vill vara. Jag ville vara din och så blev det. Inläggen fortsatte och han beskrevs fortfarande att vara sådär underbar, nu vet jag inte riktigt vad som har hänt? Nu när man läser så känns den där killen inte alls lika bra längre, ibland känns det som han inte riktigt räcker till för dig. Vi är inte riktigt så lika när vi tycker vad som är rätt och vad som är fel i ett förhållande. Kanske var det mitt fel som valde att fråga ifall du ville bli tillsammans med dig så snabbt, även fast vi ibland får våra dåliga stunder ångrar jag ingenting. Jag vet att jag gör fel ibland, men det är inte alltid jag som gör dem och inte heller du. Båda gör vi fel. Jag menar aldrig något illa med dig. Varje gång jag ska göra något tänker jag på dig. Om jag ska göra något som jag vet att jag själv inte skulle gilla om du skulle göra det försöker jag stå över. Ibland kan det ta emot då jag inte kan eller vill göra de saker som jag förut gjorde. Men jag bryr mig inte om de, det är inte direkt att jag offrar något. Utan det är att jag gör grejer för att sedan åka hem till dig och se ditt leénde, då får jag allt betalt 70 gånger om. För jag tycker det bästa som finns är att vara med dig och jag hoppas du förstår det. Jag kan inte bara tänka på mig själv längre, som jag gjorde förr. Den lilla oansvariga philip. Nu är du en del av mig, du är halva mig. Är inte du glad kan inte jag vara glad och jag är en av orsakerna som kan göra dig ledsen eller som kan göra dig glad. Jag svär jag gör allt för att få dig glad! Inte bara för din skull, utan även för min, eftersom jag vet hur jag vill ha de. Jag vill inte bara vara tillsammans med dig några månader, inte heller bara några år. Många säger det här bara för att säga det så den andra ska bli glad men jag säger det från botten av mitt hjärta, jag vill aldrig att det ska ta slut. Du får ut det bästa inom mig, det har aldrig någon annan fått ut.

Nu har jag redovisat hela mitt liv för er, kanske kan sammanfatta mitt liv på ett enkelt sett.

Sandra hesselgren, du är mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh älskling jag älskar dig mest av allt på denna jord och aa ibland är vi idioter och mest jag tydligen älskar dig som sagt hur mycket som helst

(8)känn en doft av kärleken(8)

2008-11-25 @ 20:36:56
Postat av: Anonym

all good things comes to an end.

bättre att ha ett eget liv och att hon är en del av det. Annars kommer ni bli besatta av varandra

2008-12-02 @ 22:14:41
Postat av: Anonym

Ja det borde du väl veta du som redan har förstört en människas liv,HAHA äckel:)

2008-12-06 @ 20:21:22
Postat av: En vän

Glöm inte dina vänner bara...

2009-01-01 @ 15:57:53
Postat av: en annan vän

Jag skulle inte ens komma på tanken att plocka bort mina vänner för att sätta in tjejen i alla luckor jag har. Jag tror på att man ska vårda alla sina relationer, vare sig det handlar om partner och vänner, det ena ska inte utesluta det andra. Jag har alltid varit förvånad hur många vänner försvinner från jordens yta när en partner dyker upp... för att sen komma tillbaka när relationen inte fungerade som den skulle... Jag lever hellre som en individ i tvåsamhet än som "ett" det är då vad jag tycker, och vi bor i ett fritt land där man får tycka och tänka som man vill.... Tänk på det Philip!



2009-01-01 @ 16:25:20
Postat av: Alina

bra du skriver!!!

2009-01-01 @ 16:30:52
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0