Söndag.

Helgen har varit kul punktslut! Jag, Sandra, Ida och Andi var fett duktiga och var och kollade på naturhistoriska rikmuseét. Det var galet kul hihi. Sen åt vi kina mat i väsby, det var fett gott! När jag och Sandra skulle hem till henne snodde vi med oss Milla som var helt överlycklig när hon väl kom till "landet" (citerar min mor). Det verkade som milla älskade Sandra då hon ville pussa på henne hela tiden! När det väl var dags för att sova hoppade milla in under täcket och låg med oss hela natten. Imorse gick vi upp klockan 6, Efter frukost och lite fixande skjutsade jag sandra till jobbet och sen rörde sig jag och milla hemåt. Jag slockna på soffan när jag kom hem och när jag vakna hade mamma lagt ett täcke över mig, galet snällt :)
Idag ska jag provjobba på posten för första gången, har hört lite rykten att pappa känner henne som jag ska åka runt med. Fast grejen är ju den att jag är helt galet otaggad på att jobba, jag är mest sugen på att sitta här och löka. Men det skulle vara sjukt kul att spela lite inomhusfotboll som jag och hasse och bröderna nazi brukade göra förra året.

Nu ska jag vara duktig och göra en naturläxa som gör att jag får mvg i ämnet! Inte direkt det roligaste men det måste göras!
Känner mig lite tom just nu, så hejhopp <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde fredagen,åh suck

2008-11-30 @ 16:30:18
Postat av: Andréa

Hej, hur mår du idag då? :) Hoppas du haft en trevlig första advent!

2008-11-30 @ 18:58:07
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0