skolan

Hej jag har inte haft någon som hellst lust att blogga på sistone och det har jag inte nu heller. Men jag har ändå inget annat fär mig för jag sitter på en tråkig religons lektion och inte gör något alls. Därför kan jag lika gärna underhålla er med det roligaste som finns. Att prata massa bullshit om saker man inte ens bryr sig om som man bara skriver för man inte har något annat för sig eller bara för att man känner sig på allmänt konstigt och roligt humör. Jag känner mig just nu så och om jag skulle börja prata nu skulle jag prata i evigheter om grejer jag inte ens vet existerar. intressant aight?

Okejokej många säger att jag aldrig kan vara seriös men kaaatjing nu ska jag vara det. Man är ju trots allt 18 år. Har körkort och lever i det vuxna livet! BULLSHIT! Jag vill inte växa upp och bli vuxen. Jag vill vara det lilla omogna barnet jag är i vissa lägen, för det är då jag har kul. hihi

Nej men helt ärligt för att visa hur mogen jag är ska jag gå och läsa om obama som vann presidentvalet och reflektera över det.

Ps. SKÅNING! du sa att du läste min blogg, du är skyldig mig 28 kronor!!!! kom bara och tänka på det. TA åt dig!

hejhejhej <3

Kommentarer
Postat av: den bästa

HAHAHAHAHA vilket skämt.. lycka till fjong!

2008-11-05 @ 16:50:49
Postat av: fjongis

nej den här gången är det inte ett skämt! jag är seriös :)

taaack så mkt! (:

2008-11-05 @ 17:05:59
Postat av: den bästa igen

tror knappast du kommer lyckas mannen men okej :)

2008-11-05 @ 17:10:04
Postat av: fjongis igen

Jo damen jag är på väg. Titta vad moget jag skriver. :)

2008-11-05 @ 21:08:21
Postat av: den bästa återigen

haha, jag märker ingenting, fjong.. för mig kommer du alltid vara den oseriösaste jag känner, i'm sorry ;D

2008-11-05 @ 21:23:16
Postat av: fjongis återigen

man bygger inte en raket på en dag? ge mig en vecka så är jag seriös :)

2008-11-05 @ 21:49:33
Postat av: hasse

hans jag hade inte en aning om att du bloggade :D <33

2008-11-08 @ 00:32:47
Postat av: den bästa för fjärde gången

en vecka? du behöver typ kanske minst tre år på dig, om inte mer vilket jag tror. dom gånger jag träffat dig på dessa dagar har jag inte sett dig seriös en ända gång, skärpning mannen! ;)

2008-11-08 @ 11:33:55
Postat av: fjongis för fjärde gången

okej men ge mig 3 år då? den som väntar på något gott väntar aldrig för lägen :) eyey vid poliskontrollen var jag ju seriös?



hihi hasse nej jag har inte gått ut med den riktigt öppet :O

2008-11-08 @ 16:25:15
Postat av: den bästa för femte gången och hon börjar tröttna på den här skitsnacket nu

nej jag orkar inte, om tre år lever jag ett bra härligt liv utan dig tror jag :D jag kommer inte ens minnas dig då liksom.. så det är alldeles för länge tid att slösa bort på att vänta på att en oseriös människa ska bli seriös.

och vadå poliskontrollen? du var lika oseriös då, om du skulle varit seriös skulle du klivit ur bilhelvetet och hotat kärringen med spö. då skulle jag sagt att du var seriös men gjorde du det? nej.. alltså = du var inte seriös den gången heller!

2008-11-08 @ 16:28:27
Postat av: fjongis för femte gången och han börjar inte tröttna på det härr skitsnacket

ojoj så du hoppas de? nej jag kommer ha kontakt med dig, kommer vara värsta stalkern mohaha :)

ajo tjena, jag vände tillbaka sen och nita kärringen, men du såg ju inte det eftersom du åkte hem och grät hos mamma, hihi. Men helt ärligt testa mig så ska jag visa hur seriös jag kan vara. jag kunde ju vara det en gång i tiden? :)

2008-11-08 @ 16:31:49
Postat av: den bästa för sista gången

jag har inget mer att säga dig mer än det här:

philip, tro mig jag kommer aldrig ändra min uppfattning om att du aldrig kan vara seriös. punktslut pusshej

2008-11-08 @ 16:33:14
Postat av: fjongis dock inte för sista gången

OFTAAAAA jag ska bevisa de :) jag är fett seriös just nu hihi. din lilla idjuuuut kom tillbaka och tjaffsa med mig annars nitar jag dig!

2008-11-08 @ 16:35:34
Postat av: någon annan

Hahah jag tror på "den bästa", lär dig att vara seriös grabben! Jag skulle skämmas om jag var din kompis!

2008-11-09 @ 10:29:29
Postat av: fjongis

haha jag skulle skämmas om jag inte vågade stå för vad jag tycker :) men du kanske vill testa mig så kan jag visa hur seriös jag kan vara?

2008-11-09 @ 20:47:44
Postat av: den bästa för åttonde gången

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... andningspaus.. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. ännu en andningspaus.. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

2008-11-10 @ 21:17:23
Postat av: skåning !

jag vet philip ! men man ser ju alldrig av dig nuförtiden så har inte haft chansen att ge dig din cash : /

2008-11-17 @ 18:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0