Sommarsommarsommar

Tro det eller ej men nu ska jag berätta sanningen.
Det här kommer ta emot att säga, inte allt men det första.
Här kommer det, som ingen tror.
Men sanningen den ska fram.

Jag gillar märsta och det kändes nästan bra att säga det också!
Klart att det tar emot lite när man öst så mycket beröm på rotan.
Men nu är det faktiskt så att ni förgyller märsta.
Ni har gjort sommaren till en mycket bra sommar!

När sommaren är över och man tänker tillbaka på det som varit.
Då kommer man komma ihåg er.
Det är ni som har skapat sommar 08.
Det är ni som gjorde den här sommaren lite mer speciell.
Tack! :)

Kommentarer
Postat av: Malin och Lisa

Naw :)

Du kan vara sommar 08

Postat av: Fjongen

hahahaha! tack för den :D

2008-07-29 @ 12:59:14
Postat av: Angelica

Jag vet att du älskar mig.

2008-08-04 @ 10:57:35
URL: http://ohangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0