dålig uppdatering.

hejhopp jag har uppdaterat dåligt. Jag sitter och funderar på om jag ska börja skriva juldikter i min blogg dagarna innan jul. Vad tycker ni vill ni alla läsa några galna rim så här innan jul?
Just nu sitter jag på fordon, ska egentligen ha fotboll men det blev inget. Ernad pratar, tror det ska vara svenska men det låter som en blandning av norrländska och polska. Ae drar en ost i Timos ansikte, finnesvinet skriker av glädje. Äckel säger jag bara.

Nu ska jag dra härifrån innan dom attackerar mig.

Jul jul strålande jul, hoppas du lyser på ernad iår. Annars lär man inte se honom mycket i vintermörkret. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ <3

Kommentarer
Postat av: den bästa

du är så dålig! fjant idé ;)

2008-12-16 @ 14:04:11
Postat av: Älskling

alla läsare?

2008-12-16 @ 14:06:50
Postat av: philip

tack jenn :)

jaa rätt till älskling!

2008-12-16 @ 20:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0