chillination

hejhopp humöret är på topp! ojoj är man inte galen på rim?
Idag har jag haft fett kul, vaknade hos sandra. Hon var på strålande humör och jag var helt galet trött, sen var det lucia och det var inte så bra! hihi. Efter det gick vi in på fordon och jag kände mig helt flippad, det var kul.
Efter det åkte vi skridskor med klassen och det var nå så fruktansvärt skoj så det finns inte. Dagen fortsatte med mentorstid och sedan samhäll för sedan köra hem sandra. Där chillade jag en liten stund innan jag rullade hem. Ringde min lilla kära Johan på vägen hem ifall ni vill veta. Nu har jag precis beställt ett hjullager till bilen och det börjar bli dags att fortsätta städa rummet som en annan ..... jaa ni förstår ;) Men hejhopp imorn skriver jag ett galet inlägg. ;D

Vanlig dag i min md, har cruisat sönder med alla grabbarna och flippat sönder de me min bmw. Kunde inte låta bli

XoXo
Han som behövde testa att härma sin flickvän en gång

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härmapa

2008-12-14 @ 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0