ta dig i kragen.

Jag är lite dålig på uppdatera bloggen här känner jag och jag tror egentligen inte att bloggandet riktigt är min grej.
Men jag ska kämpa på och försöka bättra mig lite.

Nu över till något roligare, det är FREDAG alltså helg. Helt underbart om jag får säga det själv! :D
Helgen är ganska fullbokad så det blir inte så mycket chillande som jag hade hoppats på.
Ikväll ska jag först ut på ett litet uppdrag med min syster och sen får vi se vad klockan blir men ska väl förmoligen ut och leka med lite vänner. På lördag har jag match och efter det ska jag till sofie och fira hennes 17 års dag :) mycket trevligt!
Söndag har jag match igen, jag hoppas att min fot håller.Sen efter det ska jag bara ta det lugnt och vänta på skolan igen :(

Så kommer min helg se ut tror jag :) kan väl skriva hur det blev sen och alla smaskiga detaljer som kommer att inträffa :)


PUSSS <33333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0