Onsdag veckans vändpunkt!

Onsdag, lilllördag, vändpunkten! Onsdag är en bra dag, det känns som helgen börjar att närma sig på riktigt och jag måste erkänna att jag gillar helg! Snart bara 1 veckas jobb kvar och jag har då dragit in fett med cash :) Veckorna går ganska fort och jag hoppas nästa vecka gör det också! Sen kan tiden gärna få stanna till lite innan skolan börjar så man hinner ta vara på sina lediga dagar lite.

Veckan har spenderats med jobb, träning och lek med märstabor! Det har varit trevligt, som det alltid är :)

Jag har inget att blogga om, därför tänkte jag ha en liten omröstning bland mina kommentarer om vad jag ska blogga om. Så ni får skriva något valfritt så tar jag och skriver ett fint litet inlägg om det sedan :)

pussss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är en jävla blogg

2008-08-08 @ 14:49:30
URL: http://ohangel.blogg.se/
Postat av: fjong

ska jag blogga om de? :O

2008-08-09 @ 19:15:15
Postat av: Maya

Jag vill höra om Philips galna kvällar ute på krogen ;D

2008-08-13 @ 23:25:46
Postat av: bloggägaren!

hahaha är det så? ;D då kanske vi ska ta och berätta om det, vet dock inte om ni har tid att läsa allt :)

2008-08-14 @ 15:47:59
Postat av: Empa

haha, OM vi har tid ;)

2008-08-14 @ 17:55:31
Postat av: fjongis

haha klaaart ni har all tid i världen för det? :D

2008-08-15 @ 15:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0