jag har bråttom, därför blir det ett kort inlägg!

Jag har snart samling till min match, därför hinner jag inte skriva något monsterinlägg!
Själv tycker jag att jag har varit väldigt dålig att upptadera i min blogg, men nu är det ändring på det!
The vind is vänding :)

Men som sagt nu skall jag tagga på match och jag hoppas att ni alla önskar mig ett stort lycka till!
Jag har sett att jag ligger 3a i skytteligan efter jag har lirat 3 matcher :D så om jag lyckas göra 5 mål idag går jag upp i ledning :D något som är nästan omöjligt! Fast om man får citera Gunde så gör jag det gärna!

Blogg inlägget avslutas alltså med Gundes fantastiska ordspråk! ;D

"Ingenting är omöjligt, det är bara olika svårt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0